- Έχει κερδίσει την προσοχή των μέσων μαζικής ενημέρωσης σχετικά με την ενασχόληση της με το Cloud.
- Κατάφερε τους πελάτες της να δοκιμάσουν την εκδοχή του cloud και να παράλληλα να προωθήσει σε παγκόσμιο επίπεδο τα data centers της.
- Εργάστηκε στο προϊόν Tivoli με ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο με στόχο την υποστήριξη των διάφορων εκδοχών του Cloud Computing.
- Ανέπτυξε συνεργασίες με τα πανεπιστήμια και με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για την δημιουργία θορύβου γύρω από τις προσπάθειες της σχετικά με το Cloud.
- Συνεργάστηκε
με την Amazon έτσι ώστε ορισμένα από τα προϊόντα της
σειράς Tivoli να λειτουργήσουν στο Cloud περιβάλλον της.
- Ανέπτυξε συνεργασία με την Salesforce.com προκειμένου να αυξήσει το ενδιαφέρον για τα προϊόντα της LotusLive.
- Ανέπτυξε συνεργασία με την Juniper για την προώθηση των λύσεων ιδιωτικού εικονικού Cloud, που επεκτείνει το εσωτερικό επιχειρησιακό δίκτυο σε IBM υπολογιστικά συστήματα.
Περιοχές στις οποίες φαίνεται ότι η IBM δεν τα κατάφερε καλά είναι:
- Να εκφράσει μια σαφή και πειστική πρόταση γύρω από τις επιχειρησιακές υπηρεσίες βασισμένες στο Cloud.
- Να υποστηρίξει μια διαδικασία προμηθειών χωρίς αναχώματα, όπου οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν εύκολα τις υπηρεσίες Cloud.
- Να επικοινωνήσει τις λεπτομέρειες της επιχειρησιακής πρότασης της σχετικά τις SaaS υπηρεσίες της.
- Να παρέχει επιτακτικούς λόγους για του οποίους οι παρεχόμενες υπηρεσίες στο Cloud μπορούν να προσθέσουν αξία σε ήδη υπάρχουσα υποδομή.
- Να παρέχει πληροφορίες σχετικές με την τιμολόγηση ώστε να παρέχει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να κάνουν εκ των προτέρων προβλέψεις σχετικές με τα αναλαμβανόμενα κόστη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου