Δυνάμεις και αδυναμίες της IBM



Περιοχές στις οποίες η IBM φαίνεται ότι έχει επιτύχει είναι:

  • Έχει κερδίσει την προσοχή των μέσων μαζικής ενημέρωσης σχετικά με την ενασχόληση της με το Cloud.
  • Κατάφερε τους πελάτες της να δοκιμάσουν την εκδοχή του cloud και να παράλληλα να προωθήσει σε παγκόσμιο επίπεδο τα data centers της.
  • Εργάστηκε στο προϊόν Tivoli με ένα μακροπρόθεσμο σχέδιο με στόχο την υποστήριξη των διάφορων εκδοχών του Cloud Computing.
  • Ανέπτυξε συνεργασίες με τα πανεπιστήμια και με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς για την δημιουργία θορύβου γύρω από τις προσπάθειες της σχετικά με το Cloud.
  • Συνεργάστηκε με την Amazon έτσι ώστε ορισμένα από τα προϊόντα της σειράς Tivoli να λειτουργήσουν στο Cloud περιβάλλον της.  
  • Ανέπτυξε συνεργασία με την Salesforce.com προκειμένου να αυξήσει το ενδιαφέρον για τα προϊόντα της LotusLive.
  • Ανέπτυξε συνεργασία με την Juniper για την προώθηση των λύσεων ιδιωτικού εικονικού Cloud, που επεκτείνει το εσωτερικό επιχειρησιακό δίκτυο σε IBM υπολογιστικά συστήματα.

Περιοχές στις οποίες φαίνεται ότι η IBM δεν τα κατάφερε καλά είναι:

  • Να εκφράσει μια σαφή και πειστική πρόταση γύρω από τις επιχειρησιακές υπηρεσίες βασισμένες στο Cloud.
  • Να υποστηρίξει μια διαδικασία προμηθειών χωρίς αναχώματα, όπου οι πελάτες μπορούν να αποκτήσουν εύκολα τις υπηρεσίες Cloud.
  • Να επικοινωνήσει τις λεπτομέρειες της επιχειρησιακής πρότασης της σχετικά τις SaaS υπηρεσίες της.
  • Να παρέχει επιτακτικούς λόγους για του οποίους οι παρεχόμενες υπηρεσίες στο Cloud μπορούν να προσθέσουν αξία σε ήδη υπάρχουσα υποδομή.
  • Να παρέχει πληροφορίες σχετικές με την τιμολόγηση ώστε να παρέχει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να κάνουν εκ των προτέρων προβλέψεις σχετικές με τα αναλαμβανόμενα κόστη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: