Η επιχειρησιακή στρατηγική της Google



Η Google διαμορφώνει την στρατηγική της και την παρουσία της στις αγορές επικοινωνώντας τα ακόλουθα στοιχεία.

  • “Επικοινωνία – Συνεργασία - Ισοτιμία”, είναι το σύνθημα της Google στο οποίο ενσωματώνεται η εταιρική της κουλτούρα και ταυτότητα.

  • Επέκταση και ενίσχυση της επικοινωνίας σε όλα τα συνεργαζόμενα μέρη

  • Προώθηση της συνεργασίας.

  • Ασφάλεια και προστασία της ιδιωτικής ζωής. Το Google επιδιώκει εξαιρετικά γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση στις υπηρεσίες του.

  • Απλούστευση. Χρήση των υποδομών της Google αντί των πολύπλοκων και κοστοβόρων in house υποδομών, χορήγηση αδειών χρήσης με απλές διαδικασίες, ευκολία στην ανάπτυξη εφαρμογών, ευκολία στην διαχείριση τους και απλότητα στην χρήση των υπηρεσιών.

  • Χαμηλό και προβλέψιμο κόστος για την παροχή υπηρεσιών αποθήκευσης, ανταλλαγής μηνυμάτων και άλλων βοηθητικών εργασιών.

  • Λιγότερη επιβάρυνση για τους επαγγελματίες ΙΤ. Ευκολία εγκατάστασης, κεντρικός έλεγχος, κανένα υλικό (hardware), καθόλου συντήρηση, χωρίς διακοπή λειτουργίας και κρυφά έξοδα.

  • Ενσωμάτωση και επέκταση. Η χρήση των διατιθέμενων APIs επιτρέπει στους πελάτες να διαμορφώνουν και να ολοκληρώνουν τα συστήματα τους ως προς τις υπηρεσίες που παρέχει η Google.

  • Έσοδα από τις θεάσεις σελίδων. Αν και η Google θεωρείται ως μια υπηρεσία αναζήτησης και απ’ ευθείας διαφήμισης, μια από τις βασικές της ικανότητες είναι να δημιουργεί κέρδος από τις προβολές των σελίδων, ανεξάρτητα από τις πληροφορίες ή τη φύση των πληροφοριών που περιέχονται στην σελίδα.


Η επιχειρησιακή στρατηγική της Google είναι συνεπής με τις στρατηγικές των άλλων μεγάλων παρόχων υπηρεσιών Saas και PaaS. Η προσέγγιση pay as you go ωστόσο δεν έχει υιοθετηθεί αφού η τιμολόγηση για την Premier έκδοση γίνεται ανά χρήστη και έτος ενώ για την Reseller εκδοχή είναι ανά χρήστη και μήνα.


Δεν υπάρχουν σχόλια: