Tivoli Service Request Manager



Το λογισμικό Tivoli Service Request Manager αποτελεί την αυτοματοποίηση του γραφείου υποστήριξης των υπηρεσιών διαχείρισης (IBM Software Tivoli Products - Tivoli Service Request Manager).


  • Διαχειρίζεται τα εισερχόμενα αιτήματα εξυπηρέτησης

  • Καταγράφει τα προβλήματα και τα συμβάντα του λογισμικού διαχείρισης και τα μεταφέρει σε επόμενο στάδιο με προτάσεις βέλτιστης αντιμετώπισης και οδηγίες επίλυσης προβλημάτων.

  • Επιτρέπει στους χρήστες να αποκτήσουν πρόσβαση σε υπηρεσίες ΙΤ μέσω γνωστοποίησης προσφερόμενων υπηρεσιών.

  • Εφαρμόζει τις αλλαγές και διαθέτει λογισμικό ρύθμισης παραμέτρων

  • Συνδυάζει δυνατότητα αναβάθμισης, παραμετροποίησης, προσαρμογής στις ανάγκες του πελάτη και διατήρηση των δεδομένων κατά την διάρκεια των αλλαγών αυτών.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: