Το λογισμικό Tivoli Service Request Manager αποτελεί την αυτοματοποίηση του γραφείου υποστήριξης των υπηρεσιών διαχείρισης (IBM
Software Tivoli Products - Tivoli Service Request Manager).
- Διαχειρίζεται τα εισερχόμενα αιτήματα εξυπηρέτησης
- Καταγράφει τα προβλήματα και τα συμβάντα του λογισμικού διαχείρισης και τα μεταφέρει σε επόμενο στάδιο με προτάσεις βέλτιστης αντιμετώπισης και οδηγίες επίλυσης προβλημάτων.
- Επιτρέπει στους χρήστες να αποκτήσουν πρόσβαση σε υπηρεσίες ΙΤ μέσω γνωστοποίησης προσφερόμενων υπηρεσιών.
- Εφαρμόζει τις αλλαγές και διαθέτει λογισμικό ρύθμισης παραμέτρων
- Συνδυάζει δυνατότητα αναβάθμισης, παραμετροποίησης, προσαρμογής στις ανάγκες του πελάτη και διατήρηση των δεδομένων κατά την διάρκεια των αλλαγών αυτών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου