Τιμολόγηση βασισμένη σε ένα στόχο απόδοσης


Στην περίπτωση χρήσης αυτής της μεθόδου η επιχείρηση καθορίζει μια τιμή (ποσοστιαία ή σε νομισματική μονάδα) που ικανοποιεί τους στόχους της για απόδοση από την επένδυση.

Η τιμή της μονάδας υπολογίζεται από τον παρακάτω τύπο




 Με προσεκτική παρατήρηση του παραπάνω τύπου διαπιστώνουμε ότι ο παρανομαστής του κλάσματος Πωλήσεις σε μονάδες, είναι ένα πολύ κρίσιμο μέγεθος για την επίτευξη του στόχου της κερδοφορίας.

Η μέθοδος είναι προφανές ότι αγνοεί την παράμετρο ζήτηση του προϊόντος, όπως επίσης και τον ανταγωνισμό.

Συνήθως τη μέθοδο αυτή την χρησιμοποιούν οι εταιρίες κοινής ωφέλειας, οι οποίες επιδιώκουν να πετύχουν μια λογική απόδοση στην επένδυση τους.




Βιβλιογραφία
  1.  Σιώμκος Γ.; (2004); Στρατηγικό Μάρκετινγ; 2η έκδοση; Αθήνα; Εκδόσεις Σταμούλης
  2. Kotler P., Keller L.;(2006); Μάρκετινγκ Μάνατζμεντ; 12η έκδοση; Εκδόσεις Κλειδάριθμος
  3. Chang Z., Wildt A.; (1994); "Price product information and purchase intension: An empirical study"; Journal of the Academy of marketing science; pp 16-27

Δεν υπάρχουν σχόλια: