Microsoft Online Service Partner Program



Οι συνεργάτες μπορούν να δημιουργήσουν σταθερά επαναλαμβανόμενα έσοδα από τις υπηρεσίες Microsoft Online Services προς τις επιχειρήσεις. Πρόκειται στην ουσία για  συνδρομητικές υπηρεσίες που υποστηρίζονται και φιλοξενούνται στις υποδομές της Microsoft και πωλούνται από τους συνεργάτες. Έτσι οι συνεργάτες μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες τους να αυξήσουν την παραγωγικότητα τους παρέχοντας γρήγορες, ευέλικτες και προσιτές λύσεις.

Σημεία κλειδιά του προγράμματος των συνεργατών είναι:

  • Απλοποίηση του τρόπου διαχείρισης των συνδρομών χρήσης
  • Καλύτερη διαχείριση και έλεγχος των επενδύσεων πληροφορικής
  • Καλύτερη διαχείριση ταμειακών ροών
  • Πρόσβαση σε σύγχρονες υπηρεσίες επιχειρηματικού λογισμικού
  • Ελκυστική τιμολόγηση
  • Χαμηλή αρχική επένδυση
  • Υποστήριξη πληρωμών με πιστωτική κάρτα και επιταγές
  • Μηνιαία χρέωση
  • Ευελιξία αγοράς επιπλέον συνδρομών όταν απαιτείται
  • Προαιρετική ανανέωση συνδρομής

Στα οφέλη των συνεργατών επίσης συμπεριλαμβάνονται:

  • Καθώς τα τμήματα αγοράς, που οι επιχειρήσεις των συνεργατών μπορούν να έχουν πρόσβαση, μεγαλώνουν, δημιουργούνται ευκαιρίες ανάπτυξης.
  • Αύξηση των εσόδων μέσω της προσθήκης νέων και μάλιστα επαναλαμβανόμενων υπηρεσιών
  • Βελτιωμένη ικανότητα και αυξημένη αποδοτικότητα.

Στα οφέλη των πελατών περιλαμβάνονται:

  • Βελτιωμένη επικοινωνία, ενοποιώντας τους μέχρι πρότινος διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας. Οι τελικοί χρήστες μπορούν να παραμείνουν παραγωγικοί όπου και αν βρίσκονται.
  • Απλοποιημένη διαχείριση και γρήγορη ενεργοποίηση, χωρίς πρόσθετο εξοπλισμό ή λογισμικό. Επιπλέον δεν απαιτούνται πολύπλοκες παραμετροποιήσεις και έλεγχοι, απελευθερώνοντας έτσι το προσωπικό του IT, ώστε να ασχοληθεί σε άλλα έργα.
  • Ασφάλεια και αξιοπιστία από εξαιρετικά ασφαλή data centers και εγγυημένη λειτουργία (uptime) σε ποσοστό 99,9%
Οι συνεργάτες μπορούν να παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες στον πελάτη που αφορούν i) την ενημέρωση του, ii) την επιλογή και αγορά υπηρεσιών σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες του, iii) την συντήρηση, είτε με προσωπικές συναντήσεις είτε μέσω τηλεφώνου.   

Επιπλέον ο συνεργάτης μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη με το Microsoft Online Services Customer Portal (MOCP) με τους ακόλουθους τρόπους:

  • On site βοήθεια: Ο συνεργάτης βοηθά τον πελάτη με την καταχώρηση της παραγγελίας στο χώρο του πελάτη.
  • Παραγγελία πελάτη: Ο πελάτης τοποθετεί την παραγγελία απ’ ευθείας μέσω MOCP. Ο συνεργάτης μπορεί να αναφέρει λεπτομέρειες και να προτείνει παραμετροποιήσεις βοηθώντας τον πελάτη.

Η δήλωση ενός εξουσιοδοτημένου συνεργάτη κατά την παραγγελία του πελάτη μέσω του MOCP, αποτελεί τον τρόπο πιστοποίησης για την πληρωμή προμήθειας.
Προκειμένου να αναφέρεται κάποιος ως συνεργάτης του MOCP πρέπει να πληροί τις απαιτήσεις του σχετικού προγράμματος πιστοποίησης και να έχει υπογράψει με την Microsoft σχετική σύμβαση.
Εάν ένας συνεργάτης δεν δηλώθηκε κατά την αρχική παραγγελία, είναι δυνατόν να προστεθεί μέχρι και ενενήντα μέρες μετά. Επιπλέον ο συνεργάτης ειδοποιείται όταν μια πώληση γίνει εφόσον είναι καταχωρημένος ως συνεργάτης, καθώς επίσης και όταν προστίθεται ή αφαιρείται από μια συνδρομή μετά την πώληση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: