Χορηγίες - Σχεδιασμός των προγραμμάτων χορηγιών



Πολλοί μάρκετερ πιστεύουν ότι είναι το πρόγραμμα μάρκετινγκ που συνοδεύει τη χορηγία μιας εκδήλωσης αυτό το οποίο τελικά καθορίζει την επιτυχία της. Ένας χορηγός μπορεί να προσδιορίσει στρατηγικά την ταυτότητά του σε εκδηλώσεις με πολλούς τρόπους, συμπεριλαμβανομένων των πανό, των σημάτων και των προγραμμάτων. Για να πετύχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο, οι χορηγοί συμπληρώνουν συνήθως αυτές τις δραστηριότητες με δείγματα, βραβεία, διαφήμιση, λιανική προώθηση και δημοσιότητα. Το διπλάσιο ή το τριπλάσιο τουλάχιστον του ποσού της χορηγίας θα πρέπει να δαπανάται σε σχετικές δραστηριότητες μάρκετινγκ. Οι χυμοί Jamba Juices συμπληρώνουν τις χορηγίες τους σε αγώνες δρόμου με ομάδες δρομέων μεταμφιεσμένων με κοστούμια μπανάνας. Κάθε δρομέας που τερματίζει πριν από μια μπανάνα παίρνει δωρεάν γλυκούς χυμούς για ένα χρόνο. Πανό της Jamba Juices υπάρχουν παντού και δείγματα χυμών μοιράζονται στους δρομείς που τερματίζουν και στους θεατές.(Gates K.; 2001).

Η οργάνωση εκδηλώσεων είναι μια ιδιαίτερα σημαντική δεξιότητα για τη δημοσιότητα πρωτοβουλιών συγκέντρωσης χρημάτων για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς. Αυτοί που συγκεντρώνουν χρήματα  έχουν αναπτύξει ένα μεγάλο ρεπερτόριο ειδικών εκδηλώσεων, στις οποίες περιλαμβάνονται εορτασμοί επετείων, εκθέσεις τέχνης, δημοπρασίες, φιλανθρωπικές βραδιές, παιχνίδια μπίγκο, πωλήσεις βιβλίων, πωλήσεις γλυκισμάτων, διαγωνισμοί, χοροί, δείπνα, εκθέσεις, επιδείξεις μόδας, πάρτι σε ασυνήθιστα μέρη, διαλέξεις, πωλήσεις παλαιών πραγμάτων, περιηγήσεις και μαραθώνιοι αγώνες βάδην. Μόλις οργανωθεί ένα είδος εκδήλωσης, όπως οι μαραθώνιοι βάδην, οι ανταγωνιστές δημιουργούν νέες παραλλαγές τους, όπως μαραθώνιοι ανάγνωσης, ποδηλατικοί μαραθώνιοι και μαραθώνιοι τζόκιν. (Catherwood D.W., Van Kirk R.L.; 1992).

Βιβλιογραφία

  1. Gates K.; (2001); "Wild in streets"; Brand Marketing; 04/2001; pp 54
  2. Catherwood D.W. and Van Kirk; (1992); The complete guide to special event management; John Willey and sons, New York

Δεν υπάρχουν σχόλια: